Дистанційне навчання

Шановні учні! У зв’язку з призупиненням занять з 12.03.по 24.04.2020 р. завдання будут розміщені на сторінках відповідно до класів




Шановні учні! У зв’язку з призупиненням занять під час карантину з 31.01.2010 по 14.02.2020 р. пропоную виконати наступні завдання:
6 клас: 13.02. -  Переглянути відео: Античні олімпійські ігри.
Творча робота: укласти програму античних Олімпійських ігор (за бажанням).4.02. – Прочитати пар.36, відповідати на питання (усно).
6.02. – Прочитати пар.37, переглянути відео «Релігія та міфологія Ст.Греції».
7 клас: Історія України. Переглянути презентацію, виписати в хронологічній послідовності кочові народи степів України Х–ХІІІ ст. Повторити тему (пар.12-16), підготуватися до контрольної роботи.

Всесвітня історія. Прочитати пар.17, заповнити таблицю (по 4-5 положень особливостей розвитку до кожної колонки)

Італійські міста-республіки
Папська область та Півд.Італія
Іспанія



8 клас: Історія України. Прочитати пар.22,23 п.1-2. Виписати діяльність І.Виговського та Ю.Хмельницького. Переглянути відео.
Всесвітня історія: Прочитати  пар.20,виписати діяльність І.Грозного . Переглянути відео

Внутрішня політика
Зовнішня політика


10 клас: Історія України. Прочитати пар.16, виписати причини, зміст на наслідки колективізації та Голодомору 1932-33 рр. Виконати творче завдання «Голодомор 1932–1933 рр. – геноцид Українського народу. Голодомор мовою документів, свідчень, чисел...» (презентація, есе, стінннівка чи інше).
Всесвітня історія: Прочитати пар.15, заповнити таблицю:
Країна
Угорщина
Румунія
Політ.розвиток


Соц-економ.розвиток


Зовнішня політика


11 клас. Історія України: Виконати творче завдання: навчальний проєкт «Сто років боротьби за незалежність України: 1917-2020 р.» (твір-есе, розширений план, презентація, стіннівка, відеоролік чи інше).
Всесвітня історія: Прочитати пар.21, заповнити таблицю. Переглянути відео «Диктатори. Мао Цзедун»
Країна
Китай
Політ.розвиток

Соц-економ.розвиток

Зовнішня політика




Завдання для дистанційного навчання на осінні канікули з 21.10. по 25.10.2019 р.
6 клас – Опрацювати § 11, скласти розповідь (усно) : І варіант "Один день з життя фараона Ст.Єгипту", ІІ варіант - "Один день з життя раба в Ст.Єгипті".
7 класи – Історія України. Прочитати § 7. Переглянути відео "Вододимир Великий", виписати внутрішню та зовнішню політику князя Володимира, значення християнства.
8 класи – Історія України. Прочитати § 4, виписати голоні дати, поняття. Переглянути відео "Походження козацтва"
Всесвітня історія. Опрацювати § 9. Переглянути відео "Реформація та контреформація".
10 класи - Історія України.  Прочитати § 5, заповнити в таблицю "Причини, зміст і значення ІІІ Універсалу". Переглянути відео
Всесвітня історія. Опрацювати § 5. Заповнити в зошиті таблицю на с.37 (питання 2).
11 класи - Історія України.  Прочитати § 8. Виписати розвиток економіки УРСР в 1953-1964 рр. ( промисловість і сільське господарство).Переглянути відео.





УСПІХІВ ВАМ І НАТХНЕННЯ!


Завдання для дистанційного навчання на весняні канікули з 8.04. по 12.04.2019 р.
5 клас – Опрацювати § 28. Підготувати презентацію родового дерева (в довільній, творчій формі, формата А4)

6 класи - Опрацювати §46,51, відповідати на питання. Переглянути відео:"Життя й побут громадянДавнього Риму" та "Римська сім'я та вихованнядітей в Давньому Римі".
Порівняти особливості релігії, повсякденного життя у Ст. Греції та Ст.Римі (спільні і відмінні риси) (усно).

7 класи – Історія України. Прочитати § 22 п.1-2. Переглянути відео «Входження українських земель до складу Князівства Литовського». Письмово в зошиті виконати питання 2 на с.163.  Всесвітня історія. Опрацювати § 24, виписати головні дати, події. 

10 класи - Історія України. Прочитати § 22.Переглянути відео «Західноукраїнські землі на початку Другої світової війни». В зошит виконати письмово завдання: 1) скласти хронологічний ланцюжок подій 1939-1940 рр. 2) Виписати особливості радянізації західно-українських областей в 1939-1940 рр. (+  та -).   

Всесвітня історія. Опрацювати § 21-23. Переглянути відео «Формування Осі Берлін-Рим-Токіо напередодні Другоїсвітової війни» та «Політика умиротворення напередодні Другої світової війни». Виписати головні дати, події.   

11 класи. Історія України. Прочитати §37 та додаткові джерела, виписати основні вектори зовнішньої політики незалежної України.(звернути увагу на конфлікт щодо о.Тузла, газові, торгівельні війни, ядерне роззброєння та інші конфлікти, яких нема в підручнику)

Україна -ЄС
Україна - Росія
Україна -СНД
Україна -США
Україна –сусідні держави
Всесвітня історія. Прочитати § 26-27, виписати особливості розвитку країн Африки, Близького Сходу, Латинської Америки (по 5 пунктів).


Шановні учні, міська комісія з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій ухвалила рішення про початок карантину в школах міста з метою запобігання розповсюдження грипу та інших ГРВІ. 
Карантин в міських школах триватиме з 28 січня по 1 лютого 2019 р. включно.
Завдання для дистанційного навчання під час карантину:
5-і класи: Опрацювати  § 17, виконати письмово в зошиті питання 2 (с.97)
6-і класи: Прочитати § 36,38. заповнити таблицю в зошиті:
















Галузь
Ім я діяча
Досягнення
Наука
Архітектура
Скульптура
Порівняти спільні і відмінні риси олімпійських ігор і театру Ст.Греції і сучасні (усно)
7-і класи. Історія України. Переглянувши відео та повторивши  пар.13-14, заповнити таблицю "Культура Київської Русі часів роздробленості"
Галузь
Досягнення
Літетатура
Архітектура
Мистецтво
Всесвітня історія. Опрацювати тему за підручником"Священна Римська імперія", виписати головні події, особи та дати. Переглянути відео тут
10-і класи. Історія України 
Прочитати пар.15, переглянути відео. Визначати причини, особливості та наслідки індустріалізації (усно)
Всесвітня історія. Закінчити таблицю:
Політичний розвиток
Економ.розвиток
Зовнішня політика
Румунія
Болгарія
Югославія
11-і класи. Історія України. Прочитати пар.20, порівняти життя номенклатури та простого населення в епоху "застою".
Всесвітня історія. Опрацювати ст.160-165 "Нові незалежні держави після розпаду СРСР", виписати особливості (3-5 ознак по кожній країні).

ДО УВАГИ БАТЬКІВ, УЧНІВ!

Завдання з історії на осінні канікули( 16.10- 28.10.2018 р.)
5-і класи
В зошиті виконати хронологічні задачі. Намалювати на кожну лінію часу, відмітити події, порахувати, написати відповідь
1. Порахуйте, скільки років розділяє дату крещення Русі-України (988 р.) і сьогодення.
2. У якому році розпочала своє правління княгиня Ольга, якщо відомо, що від цієї події минуло 1073 роки.
3. Обчисліть, скільки років минуло з часу утворення Української Народної Республіки (1917 р.) до проголошення незалезності України (1991 р.).
4. Успенський собор Києво-Печерської лаври було збудовано на 27-й рік від заснування монастиря в 1051р. Обчисліть, коли його було збудовано?
5.  У 1989р. святкували 500річчя виникнення українського козацтва. Якого часу сягає перша згадка про козаків у писемних джерелах?
6. Місто Рим виникло в 753 році до н. е. Коли йому виповнилося 2000 років?
7. У VІІ ст.до н.е. у Північному Причорномор’ї з’являються грецькі колонії. Скільки століть тому відбулась ця подія?
8. Міста Пантікапей і Ольвія були засновані в VІ ст.до н.е., а місто Київ у  V ст.н.е. Скільки століть віддаляють ці події.
 6-і класи - Прочитати параграф 10 (пункт 1-2).Заповнити в зошит таблицю:
Природні умови Ст.Єгипту
Як єгиптяне використовували сприятливі умови і як долали несприятливі для розвитку господарства
сприятливі
несприятливі





7-і класи - Повторити тему, виконати завдання на контурній карті.

10-і класи. Історія України 
Виписати причини, зміст, наслідки і значення ІІІ Універсалу

Всесвітня історія. Закінчити договори Версальсько-Вашингтонської системи

11-і класи. Історія України . Прочитати § 6 п.1-5, заповнити таблицю "Наслідки ІІ світової війни для України"

Людські втрати      Матеріальні втрати      Демографічні втрати     Політичні зміни
Всесвітня історія. Прочитати § 4, заповнити таблицю "Міжнародні конференції ІІ св.війни"

Назва конференції  Дата   Учасники   Осн.рішення     Значення
Тегеранська
Кримська


До уваги учнів та батьків!

На сторінці "Дистанційне навчання" Ви можете ознайомитися із завданнями  з історії на період з 10.04 по 13.04.2018 р.  


5-і класи . Підготувати презентацію родового дерева.

6-А, 6-Б класи. Опрацювати §46,51, відповідати на питання. Порівняти особливості релігії, повсякденного життя у Ст. Греції та Ст.Римі (спільні і відмінні риси) (усно)

9-В, Г класи. Історія України. Прочитати § 28. Виписати причини, зміст і наслідки Столипінської аграрної реформи.

9-В, Г класи. Всесвітня історія. Опрацювати §25. Скласти схему "Воєнно-політичні блоки напередодні І світовоївійни" (назви блоків, які країни входили, роки, цілі)

10-А, Б класи. Історія України. Заповнити таблицю "Масові репресії 1920-1930 рр."  Перейти в розділ  "Готуємось до ЗНО" ( "Історія України.10-11 клас").

Всесвітня історія. Опрацювавши додаткову літературу, випишіть особливості розвитку Японії в міжвоєнний період (1918-1939 рр.)

11-А, Б класи. Історія України.Прочитати §37. Виписати основні вектори зовнішньої політики незалежної України.

Україна -ЄС
Україна - Росія
Україна -СНД
Україна -США
Україна –сусідні держави







Всесвітня історія. Опрацювати § 24-25. Охарактеризувати особливості розвитку І варіант - Китаю, ІІ варіант -Індії у ІІ пол.ХХ ст. - на поч.ХХІ ст. (письмово в зошиті)

                                                                                                         Бажаю  успіхів




Шановні батьки, учні!
Відповідно до рішення комісії з ТБ НС у школі
з 31.01 по 09.02.2018 включно призупинені навчальні заняття.
Ознайомтеся із завданнями

5-і класи . Повторити поняття в зошиті.

6-А, 6-Б класи. Опрацювати §37. Визначити причини занепаду Греції та піднесення Македонії.Підготувати невелике повідомлення про А.Македонського (усно).

9-В, Г класи. Історія України. Прочитати § 19. Заповнити таблицю

Назва
Лідери
Мета
Діяльність
Стара Київська громада
 Братство тарасівців 1892-1893
Татарський рух





9-В, Г класи. Всесвітня історія. Опрацювати §18. Заповнити таблицю.

Великиа Британія в к. ХІХ ст.
Політичний розвиток
Економічний розвиток
Зовнішня політика




10-А, Б класи. 

Історія України. Прочитати § 53,55,56. Виписати особливості політики "воєнного коммунізму" та Денікінського окупаційного режиму.

Всесвітня історія. Скласти політичний портрет Ф.Д.Рузвельта, Б.Муссоліні, А.Гітлера (на вибір). Підготуватись до узагальнюючого уроку, повторити тему "Провідні держави в 1920-1930-х рр."

11-А, Б класи
Історія України. Повторити тему "Україна в період загострення кризи радянської системи", підготуватись до узагальнюючого уроку.
Пройти тести з теми можна за посиланням тут

Всесвітня історія. Опрацювати тему "Перебудова і розпад СРСР". Виписати в зошит, які незалежні держави утворилися внаслідок розпаду СРСР.



До уваги учнів та батьків! 
Завдання з історії на осінні канікули


7-А, Б класи
Історія України 
Скласти історичний портрет княгині Ольги або князя Світослава
Приклад роботи можна подивитися тут
Всесвітня історія
Прочитати  § 6, відповідати на питання с.55 (усно)

9-В, Г класи
Історія України 
Прочитати § 7, відповідати на запитання по документах (усно)

10-А, Б класи
Історія України 
Прочитати § 22, підготувати повідомлення "Наш край на початку ХХ ст."

Всесвітня історія
Прочитати с.93-102, заповнити таблицю ""Наслідки І світової війни"
Економічні                       Соціальні                            Політичні

Цікаві факти про Першу світову війну

11-А, Б класи
Історія України 
Прочитати § 6 п.1-5, заповнити таблицю "Наслідки ІІ світової війни для України"
Людські втрати      Матеріальні втрати      Демографічні втрати     Політичні зміни

Всесвітня історія
Прочитати § 4, заповнити таблицю "Міжнародні конференції ІІ св.війни"
Назва конференції  Дата   Учасники   Осн.рішення     Значення
Потсдамська

Натисніть на назву конференції

Немає коментарів:

Дописати коментар